Bye holidays !:(

Do szkoły chodzimy już ponad miesiąc, a ja nadal żyję wakacjami...  Także chcę się z Wami podzielić jak ja je spędziłam ;)
Czerwiec spędziłam z najbliższymi mi osobami. Codzienne spotkania ze przyjaciółmi, siedzenie do późna na dworze,plaża lub ogniska.
 8 lipca pojechałam na obóz z moimi znajomymi do Boszkowa. Byliśmy tam tydzień, ale mogę powiedzieć, że pomimo ciężkich warunków było cudownie! 
Pogoda była zmienna, ale nawet kiedy padało nikt nie narzekał, bo mieliśmy super towarzystwo ;)



W sierpniu miałam nieco inny wyjazd, ponieważ  pojechałam do Chorwacji z moimi rodzicami i przyjaciółką ;) Akurat przypadły nam deszczowe dni (w końcu Chorwacja...)
Ale na szczęście było kilka dni kiedy słońce wchodziło zza chmur;) Jak to nastolatki raz dziennie wychodziłyśmy z naszego "miasteczka" szukać wi-fi,  Były dni zwiedzania, jak i odpoczynku;)
Nie ukrywam opłacało się jechać 20 godzin ! ;)





A Wy jak spędziliście wakacje ? Wspominacie je dobrze czy nie za bardzo ? Piszcie w komentarzach ;) Z miłą chęcią poczytam !:*


Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

3 komentarze:

  1. Ciekawe, wakacyjne fotki :)
    Dobrej Nocy! :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo poznaję te miejsca! Ale to super! Ja też tęsknię za wakacjami...

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń