Ulubieńcy miesiąca

Dobiega koniec października i chcę Wam pokazać parę moich ulubionych przedmiotów,których używałam najczęściej.
Zaczynając od oczywistej rzeczy, laptop. Nie mam co o nim opowiedzieć, bo chyba każda blogerka ma taki sprzęt. Jedyne co mogę powiedzieć, że dostałam go na święta, i  jest firmy ASUS.
Kolejnym ulubieńcem jest kubek termiczny, ponieważ uwielbiam kolor różowy musiałam go dostać! Kupiłam go w Starbucks'ie za ok. 70 zł.
Szczotka Tangle Teezer, od kiedy ja dostałam tylko jej używam. Faktycznie nie niszczy tak włosów i dobrze radzi sobie z pękami.  Kosztowała ok. 50 zł, najprawdopodobniej zakupiona w douglasie ;)
Następnie mgiełka z playboya, od jakiegoś czasu tylko ten zapach kupuje. Utrzymuje się długo jest bardzo wydajna. 20zł w rossmanie. Ostatnim ulubieńcem jest pomadka EOS.Gdybym mogła to bym cały czas się nią smarowała, bardzo dobrze nawilża usta i ma nieziemski zapach! Kosztowała ok. 30zł w drogerii Vica.
To tyle z ulubieńców tego miesiąca, mam nadzieję, że Wam się spodobało :)





Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

9 komentarzy:

  1. Super ulubieńcy. Muszę się skusić na, któregoś eos'a/ :)

    http://nothinghappenswith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eos'y same z siebie są drogie.Ale fakt jest taki że się opłaca;)

      Usuń
  2. Eos i Tangle Tezzer! *.* <3
    Świetny post! Więcej takich!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!! Czekam na kolejny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawde super produkty! Moze opublikujesz ich dokladniejsze recenzje!?

    Zapraszam do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Tangle Tezeraaaa a jeśli chodzi o EOSa to w biedronce ostatnio zakupiłam tą podróbkę i też jestem zadowolonaaaa ;d zapraszam do siebie. obserwuję! rewanż?;>

    madziuchnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. swietnie, przydaloby sie tylko cos wiecej o tych rzeczach... bylabym zainteresowana konkretneijszymi recenzjami :)

    www.poligon-domowy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetni ulubieńcy, podoba mi się kubek :))
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń