Wracam po kilku miesiacach przerwy, żyje i mam sie dobrze ;)  Przyznaje się bez bicia, że postów nie było z powodu mojego lenistwa. W zamian za to mam dla Was notkę co sie u mnie działo.
Zaczynając od przeprowadzki, która jest dla mnie wielką zmianą w moim życiu, ponieważ od małego brzdąca mieszkałam w mieście, wszędzie miałam blisko, teraz do miasta mam około 10 kilometrów. Za to mam swój wymarzony pokój i duży dom.
Kolejna sprawa - Święta!
W tym roku Święta Bożego Narodzenia były zupelnie inne. W ogóle ich nie czułam, brak śniegu i 15  stopni celsjusza jednak robi swoje. Wigilję spedziliśmy w domu.  Pod choinką znalazłam kilka prezentów dla mnie. Mikołaj zlitował się nade mną ;)  Dostałam telefon (samsung galaxy grand prime), case'a ,dres adidasa, 3 bluzki , perfum Kenzo, dużego misia, szalik, sweterek, piżame i pieniążki.
A jutro sylwester! A ja nadal nie wiem co będę robić, ale najprawdopodobniej idę z ekipą do znajomego. Ten rok bardzo szybko mi zleciał. Od jutra mogę mowić ze mam 16 lat! Urodziny dopiero we wrześniu, ale to tylko szczegół ;)
Mam nadzieje, że spodobała Wam sie notka! Piszcie w komentarzach jak u Was wyglądały Święta i jak spędzacie sylwestra ;)






Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia !
    Super post !
    Świetne spodnie <3
    http://feelingsofhumanity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wpis i zdjęcia :)

    http://sisteerfashion.blogspot.com/2015/12/swiateczne-prezenty.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także nie czułam świąt, zazdroszczę nowego telefonu!
    Super zdjęcia! :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia!
    Zapraszam na LBA
    http://ksiazkiwpiekle.blogspot.com/2015/12/krol-piekie-1-lba-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń