TIK-TAK...

Zaczęła się rutyna roku szkolnego. Codziennie wstajesz, starasz się, żebyś nie straszyła i idziesz do szkoły... Odliczasz: Pierwsza godzina,druga,trzecia, aż w końcu po 8 godzinach czekania wychodzisz z budynku, gdzie dostałaś kilka ocen i uwagę za spanie na lekcji ... Wracasz do domu, jesz obiad, leżysz, leżysz,leżysz, patrzysz na zegarek; godzina 20 ! Zabierasz się za lekcje, idziesz się kąpać i do spania... A jutro? To samo...
A zamiast tego bezsensownego leżenia, może zrób coś dla siebie ?
Spotkaj się ze znajomymi, przejdź się na spacer, a jeżeli masz jakieś hobby, to rozwijaj je !
Jestem ciekawa jakie jest Wasze podejście do szkoły! Czy jesteście aktywni,czy może jednak odliczacie do końca dnia w szkole ? Piszcie w komentarzach ! :)






OUTFIT:  
Sweterek- By O Lala
Body- H&M
Spódniczka-By O Lala
Buty-Sinsay


Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 komentarze:

  1. Fajnie wyglądasz tak cukierkowo. :)

    http://sisteerfashion.blogspot.com/2015/09/co-kryje-w-sobie-kolor-twojego-ubrania.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to zależy od dnia i lekcji. Jeśli dane przedmioty mnie interesują to czas szybko leci, jednak kiedy jestem na jakimś przedmiocie, za którym nie przepadam nie mogę doczekać się końca zajęć.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdę mówiąc, cieszę się, że już nie chodzę do szkoły. Ale stanowczo zgadzam się z tym co napisałaś - podpisuję się pod tym.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post! ; -)))
    zapraszam do mnie, jestem tutaj nowa!
    obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń