Chyba każdy z Nas ma swoją ulubioną i znienawidzoną porę roku. U mnie jesień niestety należy do nielubianej pory. Co roku w tym czasie jestem chora , mam zły humor, wszystko mnie irytuje , mam ochotę wyłącznie spać i nigdzie nie wychodzić. Mam dla Was parę pomysłów,jak przeżyć jesień.


1. Kiedy złapie Cie choroba, zrób sobie maraton swoich ulubionych filmów,lub seriali
2. Zrób sobie kakao, okryj się kocem i odliczaj do LATA
3.Idz na zakupy ! Każdemu człowiekowi się coś należy
4. Spotkaj się ze znajomymi. Nawet podczas największego doła przy znajomych zapominasz o nim .
5. Zaproś do siebie chłopaka i spędź z nim czas leżąc, przytul się do niego. Jeżeli nie masz chłopaka kup sobie pluszowego misia.
6. Nie myśl tylko o szkole. Rób tak żebyś wieczór miała dla siebie.
7. ŚPIJ. Im więcej śpisz tym szybciej Ci mija czas.
8. Wygadaj się komuś. Powiedz co Ci dolega i dlaczego. Ktoś bliski powinien Cię zrozumieć, a Tobie będzie lepiej.
9. Idź na spacer, najlepiej sama. Przemyślisz wszystko co i jak.

To chyba tyle z moich pomysłów. Jestem bardzo ciekawa jaka jest Wasza ulubiona i znienawidzona pora roku. Piszcie w komentarzach jak sobie radzicie z jesiennym dołem.



Moją nową zdobyczą są buty, Nike air force 1.





Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 komentarzy:

  1. Ja jesień lubię i tak teraz myślę, że nawet za sporo rzeczy. Bardziej nie lubię zimy i śniegu,choć śnieg się przydaje -jeśli chodzi o sesje zdjęciowe. Wtedy śnieg jest dobry. Ale jesień zdecydowanie bardziej chwyta mnie za serce. Pozdrawiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Plus powiększ zdjęcia, będzie się lepiej oglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę . Jestem początkową blogerką i każda rada mi się przyda
      :)

      Usuń
  3. Fakt,że jesienią najczęściej chorujemy nie jest fajny :(( Ale ja lubię tą ZŁOTĄ POLSKĄ jesień :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! <3
    zapraszam do mnie :)

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń